Robotika eta teknologia Eskolaz Kanpoko jarduerak

GaurkoTek-en robotikaren eta teknologiaren inguruko eskolaz kanpoko ekintzak, ikaslearen adinaren eta edukien zailtasun mailaren arabera osatutako 6 mailatan egituratu ditugu. Maila bakoitza 8 unitate didaktikok osatzen dute

Kurtsoetan zehar gai eta kontzeptu ezberdinak lantzen ditugu (irudi diseinua, 3D modelatzea, 3D inprimatzea, robotika, programazioa, bideojoko sorkuntza, bideo edizioa, elektronika…) tresna sorta zabala erabiliz. Horrela, ikasketa prozesu aberatsagoa lortzearekin batera, ikasleen motibazio eta interes maila altu mantentzea lortzen dugu. Lego EV3, Makey Makey, Stencyl, GIMP, Davinci Resolve, Kodu, Scratch, Minecraft eta MicroBit darabilzkigu, besteak beste.

Talde txikietan egiten dugu lan, kontzeptuak hobeto ikasi ahal izateko eta ziurtatzeko jardueretarako prestatu ditugun materialak era egokian eta euren banaketa proportzionala zainduz erabiltzen direla. Uneoro zuzendutako jarduerak burutzen ditugu eta eguneroko lana ondo egituratzen laguntzen digun gela birtuala darabilgu.

Ekintza era arrakastatsu eta erosoan burutu dadin, zentrora beharrezko baliabide guztiak guk daramazkigu beti. Ordutegi ezberdinetara moldatzeko aukera eskaintzen dugu, bai eguerdietan, bai arratsaldez.

Familiekin noranzka bikoitzeko harreman arin eta naturala dugu.

EBALUAZIO ETENGABEA

Klasea amaitu ostean irakasleek ikasle bakoitzaren jarraipena eguneratzen dute ebaluazio-orri txiki bat betez. Hiruhilabete bakoitzean familiari ikaslearen inguruko txosten txiki bat bidaltzen diogu.

IKASGELAN AURKEZPENA

Egindako lana klasekideen aurrean aurkeztu beharko dute. Jarduerak seriotasun handiagoz lantzeko joera dute egindakoak besteen aurrean aurkeztu beharko dituztela dakitenean.

QUIZ GAME

Unitate didaktiko baikoitzak ikasitako edukien ulerpena neurtzeko Quiz Game bat du amaieran. Dibertigarria da oso!

GaurkoTek-en printzipioak
  • Erronka bati aurre egiteko hainbat bide existitu ohi dira. Programatzen, diseinatzen edo eraikitzen ari garenean funtsezkoak dira somena eta moldakortasuna.
  • Sortzen ari garela ikasten goaz beti, ondo pasatuz era bisual eta praktikoan.
  • Bidean ikasitakoek aurrera garamatzate beti. Batzuetan helburuak betetzen ez badira ere, prozesua bera beti da aberasgarria.
  • Talde lanaren garrantzia: erabakiak taldean adosten ikasteko, ideia aniztasunaren onurak ezagutzeko, etab.
  • Gaitasun logikoaren eta sormenaren sustapen irmoa.
  • Genero berdintasuna.

Interesgarria baderitzozu eta Eskolaz Kanpoko Robotika eta Teknologia Ekintzen inguruan informazio gehiago nahi baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan.