Robotika eta teknologia Eskolaz Kanpoko jarduerak

GaurkoTek-en robotikaren eta teknologiaren inguruko eskolaz kanpoko ekintzak, ikaslearen adinaren eta edukien zailtasun mailaren arabera osatutako 8 mailatan egituratu ditugu LH1etik DBH 4ra. Maila bakoitza 8 unitate didaktikok osatzen dute

Kurtsoetan zehar gai eta kontzeptu ezberdinak lantzen ditugu (irudi diseinua, 3D modelatzea, 3D inprimatzea, robotika, programazioa, bideojoko sorkuntza, bideo edizioa, elektronika…) tresna sorta zabala erabiliz. Horrela, ikasketa prozesu aberatsagoa lortzearekin batera, ikasleen motibazio eta interes maila altu mantentzea lortzen dugu. Lego EV3, Lego SPIKE, Lego WeDo, Makey Makey, Stencyl, GIMP, Davinci Resolve, Kodu, Scratch, Minecraft eta MicroBit darabilzkigu, besteak beste.

Talde txikietan egiten dugu lan, kontzeptuak hobeto ikasi ahal izateko eta ziurtatzeko jardueretarako prestatu ditugun materialak era egokian eta euren banaketa proportzionala zainduz erabiltzen direla. Uneoro zuzendutako jarduerak burutzen ditugu eta eguneroko lana ondo egituratzen laguntzen digun gela birtuala darabilgu. Gurasoak ere bertara sartzeko aukera izango dute egunean zer egiten dugun jarraitu ahal izateko.

Ekintza era arrakastatsu eta erosoan burutu dadin, beharrezko baliabide guztiak guk daramazkigu beti. Ordutegi ezberdinetara moldatzeko aukera eskaintzen dugu, bai eguerdietan, bai arratsaldez.

Familiekin noranzka bikoitzeko harreman arin eta naturala dugu.

Izena eman nahi dut!

Eman ezazu izena gure izen-emate inprimakia betez ondorengo botoia sakatuz.

Gehiago jakin nahi dut!

Eskolaz Kanpoko Robotika eta Teknologia Ekintzen inguruan informazio gehiago edo zure ikastetxean nola ezarri jakin nahi baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan

EBALUAZIO ETENGABEA

Klasea amaitu ostean irakasleek ikasle bakoitzaren jarraipena eguneratzen dute ebaluazio-orri txiki bat betez. Hiruhilabete bakoitzean familiari ikaslearen inguruko txosten txiki bat bidaltzen diogu.

IKASGELAN AURKEZPENA

Egindako lana klasekideen aurrean aurkeztu beharko dute. Jarduerak seriotasun handiagoz lantzeko joera dute egindakoak besteen aurrean aurkeztu beharko dituztela dakitenean.

QUIZ GAME

Unitate didaktiko baikoitzak ikasitako edukien ulerpena neurtzeko Quiz Game bat du amaieran. Dibertigarria da oso!

GaurkoTek-en printzipioak
  • Erronka bati aurre egiteko hainbat bide existitu ohi dira. Programatzen, diseinatzen edo eraikitzen ari garenean funtsezkoak dira somena eta moldakortasuna.
  • Sortzen ari garela ikasten goaz beti, ondo pasatuz era bisual eta praktikoan.
  • Bidean ikasitakoek aurrera garamatzate beti. Batzuetan helburuak betetzen ez badira ere, prozesua bera beti da aberasgarria.
  • Talde lanaren garrantzia: erabakiak taldean adosten ikasteko, ideia aniztasunaren onurak ezagutzeko, etab.
  • Gaitasun logikoaren eta sormenaren sustapen irmoa.
  • Genero berdintasuna.
.