
Robotika eta teknologia Eskolaz Kanpoko jarduerak
GaurkoTeken Robotika eta Teknologiako eskolaz kanpoko ikastaroetan, guk diseinatutako 8 ikastaro ditugu. Adinari egokituak eta LH 1etik DBH 2ra bitarteko prozesu osoan zailtasuna handituz era mailakatuan. Ikastaro horietako bakoitzak 7 unitate didaktiko ditu.
Astean behin, astelehenetik ostiralera, ordubeteko saioak. Ikastaroa urrian hasi eta maiatzean amaitzen da.
Komunikazio arina

Familiekiko komunikazio arina eta bi norabidekoa mantentzen dugu, bide desberdinak erabiliz.
Taldean hobe

Ekipo txikiak, kontzeptuak hobeto ikasteko eta materialaren erabilera egokia eta proportzionala egiteko.
Gela birtuala

Estructuramos el trabajo diario además de dar acceso a los padres y madres para que conozcan el contenido del curso.
Material beharrik ez

Pendrive bat, entzungailu batzuk eta, nahi izanez gero, boligrafo bat eta koaderno bat besterik ez dute eraman beharko😋. Beste guztia guk eramango dugu.
Kurtsoetan zehar gai eta kontzeptu ezberdinak lantzen ditugu: irudi diseinua, 3D modelatzea, 3D inprimatzea, robotika, programazioa, bideojoko sorkuntza, bideo edizioa, elektronika…)
Tresna sorta zabala erabiliz: Lego EV3, Lego SPIKE, Lego WeDo, Makey Makey, Stencyl, GIMP, Davinci Resolve, Kodu, Scratch, Minecraft eta MicroBit darabilzkigu, besteak beste.
Horrela, ikasketa prozesu aberatsagoa lortzearekin batera, ikasleen motibazio eta interes maila altu mantentzea lortzen dugu.
Gaur egun, eskolaz kanpoko jarduera presentzialak, bai ikastetxeetan, bai Astigarragako gure akademian eskaintzen ditugu. Saio hauek eguerdian edo arratsaldez izan daitezke eskola ostean, ordutegi ezberdinetan.








- Erronka bati aurre egiteko hainbat bide existitu ohi dira. Programatzen, diseinatzen edo eraikitzen ari garenean funtsezkoak dira somena eta moldakortasuna.
- Sortzen ari garela ikasten goaz beti, ondo pasatuz era bisual eta praktikoan.
- Bidean ikasitakoek aurrera garamatzate beti. Batzuetan helburuak betetzen ez badira ere, prozesua bera beti da aberasgarria.
- Talde lanaren garrantzia: erabakiak taldean adosten ikasteko, ideia aniztasunaren onurak ezagutzeko, etab.
- Gaitasun logikoaren eta sormenaren sustapen irmoa.
- Genero berdintasuna.
EBALUAZIO ETENGABEA

Irakasleek egunero jarraipena egiten dute, eta hiru hilean behin txosten bat bidaltzen dizuegu familiei.
IKASTURTEZ IKASTURTE

Gure unitate didaktikoak parte-hartzaileen adinera eta gaitasunera egokitzen dira, eta gero eta zailtasun handiagoak dituzte.
QUIZ GAME

Unitate didaktiko baikoitzak ikasitako edukien ulerpena neurtzeko Quiz Game bat du amaieran. Dibertigarria da oso!
2023- 2024 KURTSOA ASTIGARRAGAN!
Izen-emate prozesua
Hurrengo kurtsorako hau izango da izena emateko prozesua:
1. PAUSUA
AURREMATRIKULA
- Ordutegien eta taldeen araberako beharrak eta interesak antzemango ditugu.
- Ez da inolako ordainketarik egin beharko.
- Behin betiko ordutegia pixka bat aldatu ahal izango da sortzen diren taldeen arabera.
- Aurrematrikula egitean, mezu elektroniko bat bidaliko dizuegu ordaintzeko moduei, multimedia-baimenei eta gainerakoei buruzko informazio gehiagorekin.
- Aurrematrikula epea irekia dago.
2. PAUSUA
MATRIKULA
- Ordutegi-taula aurrematrikulazioen arabera egokituko dugu.
- Matrikula guztiz burutzeko, 10 € ordaindu beharko dira erreserba eta kudeaketa gisa.
- 2023ko maiatzaren amaieran izango da. Posta elektronikoz jakinaraziko dizuegu.
3. PAUSUA
PLAZEN ESLEIPENA
- Talde bat aurrera ateratzeko 6 parte-hartzaile beharko dira.
- Urrian hasi eta maiatzean amaituko dugu ikastaroa.
Hileko kuota 35 €-koa izango da hilean edo 280 €-koa ikasturte osoan.
ZOZKETARIK GABE
Plazak matrikulazio-ordenaren arabera esleituko dira.
Hau da aurrematrikuletarako planteatzen dugun taldeen taula:
Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala | |
17:00 – 18:00 |
Script LH6 |
Txinpartak III LH3 |
Txinpartak II LH2 |
Bug LH5 |
Txinpartak I LH1 |
18:15 – 19:15 |
Hacker II DBH2 |
Bug LH5 |
Hacker I DBH 1 |
Elektroiak LH4 |
Script LH6 |
AURREMATRIKULA
Aurrematrikula egiteko, esteka honetako formularioa bete behar duzu.